Zi-Mak Belge Kalite Politikası ve Yönetim İlkeleri
Zi-Mak Belge, belgelendirme proseslerinin ulusal ve uluslararası alanda tanınmasını amaçlamıştır. Uluslararası standartlarda, kalite yönetim sistemine ve tüm yasal şartlara uygun şekilde, sürekli iyileştirme prensibini temel alarak üstün kalitede hizmet sunmak ve en üst seviyede başvuru sahibi/aday/belgeli personel memnuniyetini oluşturmak Zi-Mak Belge hedefleri arasındadır.
Zi-Mak Belge’nin kalite politikası, Mesleki Yeterlilik Kurumu tarafından yayımlanan ulusal yeterlilikler çerçevesinde, TS EN ISOIEC 17024: 2012 standardının gerekliliklerine uygun, adil ve tarafsız olarak sınav ve belgelendirme hizmeti sunmak, hak eden adaylara mesleki yeterlilik belgesi vermek ve bu belgelerin kurallara uygun kullanımını sağlamaktır. Hizmet mükemmelliğine ulaşabilmek amacıyla, Zi-Mak Belge’de yürütülen faaliyetler ile ilgili tarafların katıldığı sürekli iyileştirme için her türlü metot geliştirilecektir.
Tüm taraflara eşit mesafede durmayı taahhüt eden Zi-Mak Belge, kalite politikasının her seviyede iç ve dış paydaşlar tarafından anlaşılmasını ve uygulanmasını sağlamak üzere farkındalık oluşturmayı amaç edinmiştir.
Bu politikanın sürdürülmesi, Zi-Mak Belge’nin organizasyon yapısına dahil olan herkesin sorumluluğundadır. Kalite Politikası; personelin tüm uygulama prosedürlerini bilmesi, anlaması ve uygulaması açısından tüm personele bildirilmiştir.
Zi-Mak Belge’nin kalite politikası doğrultusunda benimsediği temel yönetim ilkeleri şu şekildedir:
ONAY
SİMAY KARAKÖSE
11.09.2024